Point taken logo

«I 2020 kunne mer enn 10 millioner i nysalg spores direkte tilbake til markedsaktiviteter. I Salgsavdelingen sloss vi nesten om å få lov til å følge opp leadsene som kommer fra marked».

I Point Taken begynte vi å selge mer og på en ny måte etter å ha etablert et fast samarbeid mellom meg (salgssjef Point Taken), Tiril (markedskoordinator i Point Taken) og Contenting.

Tomas Holseth, Salgssjef i Point Taken
CloudWay

«Ved å abonnere på en markedsavdeling hos Contenting har du ett byrå som kan dekke dine web- og markedsbehov. De kommer med planer og ideer og er operative fra start».

Ståle Hansen fra CloudWay

Medicins sin Frontier

“It’s extreme how Point Taken had matured in one year when it came to marketing,”

-Hilde Nilsen of Microsoft

Johnet

“It’s extreme how Point Taken had matured in one year when it came to marketing,”

-Hilde Nilsen of Microsoft

Our Customers

Scroll to Top