Vi har hjulpet selskaper til å lykkes med salg og markedsføring siden 2014

Vi har vokst i kunnskap og antall ansatte, og vi har samlet erfaringer fra alle våre prosjekter og satt de sammen til suksessoppskrifter.

Vi er dedikert til å levere kvalitet og kostnadseffektive web- og markedsføringstjenester for B2B-selskaper. Og så har vi IT-selskaper som vår særlige nisje.

top-banner

Det startet i 2014

Maia Håland startet Contenting med fokus på innholdsproduksjon. Hun leverte innholdstjenester til små og mellomstore bedrifter, inkludert nettsidesinnhold, blogger, etc.

Hun innså snart at selskapene hun jobbet med trengte mer generell markedsføringshjelp. De trengte hjelp med design, webdesign, innhold, SEO, strategisk bruk av sosiale medier, planlegging og gjennomføring av kampanjer, etc. Hun innså også at det er kombinasjonen av alle disiplinene som ville skape suksessen kundene ønsket.

Så, drevet av ideen om å gi bedrifter de tjenestene de trengte for å lykkes med web og markedsføring, ble Contenting bygget opp som et selskap med variert kompetanse. Derfor har årene gått for å bygge opp det beste laget, de beste prosedyrene, og lære av hvert prosjekt.

about-us-telescope
Target

Vår misjon

  • Få våre kunder til å lykkes med web, markedsføring og salg
  • Dele vår kunnskap, «beste praksis» og «trinnvise prosesser» med de menneskene vi jobber med, slik at vi kan bidra at de lykkes i sin rolle og får fart på sin karriere.
  • Hele tiden jobbe for å bli bedre. Dette får vi til ved å ha god ogutfyllende kompetanse i teamet, det beste samarbeidet internt og mot kunde, ideelle prosesser, kostnadseffektive forretningsmodeller etc. Slik at vi kan være det smarteste valget for våre kunder.

Våre kjerneverdier

teamwork

TEAMARBEID

passion

LIDENSKAP

trust

TILLIT

quality

KVALITET

humility

YDMYKHET

growth

VEKST OG LÆRING

happiness

Å FØLE AT DET MAN GJØR ER MENINGSFULLT

Hils på din prosjektleder

Jeg heter Maia

  • Vært med en startup i Silicon Valley som markedsansvarlig
  • Tidligere Content Manager i Visma
  • Startet Contenting for seks år siden

Legg til Maia på Linked

Vårt team

Hva betyr firmanavnet

Contenting er et hjemmelaget verb som betyr «å lage innhold»: «We are reading; we are writing; we are Contenting». Og når vi sier Content/innhold, tenker vi på det i en bred forstand: både tekst, design, videoer, webinarer, etc er innhold. Contenting er også en kombinasjon av begrepene «content marketing» og «content is king».

Det å være «Contented» på engelsk betyr å være fornøyd. Contenting blir dermed «noe som gjør noen fornøyd», og vi har som hovedmål å gjøre våre kunder fornøyde.

Hva firmalogoen betyr

Vår logo representerer 4 ting:
  • Prikkene/øynene er anførselstegn, som skal illustrere at vi lager innhold.
  • Sideveis er logoen formet som den første bokstaven i vårt firmanavn, Contenting.
  • Når logoen snus slik at “prikkene” er oppover, ser du to personer i en båt. Det viser at vi tar våre kunder med på en spennende reise mot suksess.
    Og til slutt…..
  • Et smilefjes som representerer fornøyde kunder.

Alle disse koker ned til en av våre kjerneverdier; lykke og meningsfylthet. Vi skaper en lykkelig arbeidsplass først. Og vi jobber sammen for å sette smil på våre kunders ansikter.

Vi samarbeider med selskaper av alle størrelser

Vi jobber med alt fra anerkjente store virksomheter til små bedrifter med bare noen få ansatte. Hver kunde er viktig for oss.

Gjør verden litt bedre

world-better

Vi elsker å sette smil på folks ansikter, spesielt når det gjelder kunder og ansatte.
Men vi bryr oss også om verden rundt oss.

Rundt jul hvert velger vi et veldedig prosjekt som vi støtter. I flere år har vi støttet et barnehjem i Cagayan de Oro, Filippinene. I 2018 bestemte vi oss for å gjøre et større Pro Bono-prosjekt med Médicins Sans Frontières (Leger uten grenser).

Vi hjalp dem ved å lage en nettside hvor de enkelt kunne laste ned statistikk og rapporter. På den måten kan de bedre benchmark sitt veldedighetsarbeid.

Hvis du har forslag til saker vi kan støtte, er vi alltid glade for å høre om det. Vi kan støtte med penger, men det er enda bedre om vi kan donere vår tid og ferdigheter til noe som bidrar til en bedre verden – slik vi gjorde med Médicins Sans Frontières.

Scroll to Top