Finn de rette personene for arrangementet ditt

En type kampanjer vi er gode på er eventkampanjer. Vi har hjulpet mange B2B selskaper med å få hundrevis av “de helt riktige” potensielle kundene til å delta på seminar, webinar eller andre events.
Happy Persons

La oss hjelpe deg med å opprette vellykkede arrangementskampanjer

Når du gjennomfører et seminar, et webinar eller andre typer arrangementer, er det viktig at du får de helt riktige deltakerne på arrangementet ditt.

Vi har en steg for steg prosess for å sikre at vi gjør de riktige tingene i riktig rekkefølge, samt at vi sikrer godt samarbeid med dere gjennom hele prosessen. Vi vet hvordan vi skal bygge gode kampanjer, og hvordan vi kan målrette disse.

Vår prosess til vellykkede kampanjer

1

TRINN 1

La oss starte med å lage en kampanjeplan

Vi har en klar idé om hva som bør gjøres, hvordan og i hvilken rekkefølge, for å sikre en god eventkampanje. Denne steg for steg planen har vi summert opp i en PowerPoint, og denne vil vi gå gjennom i første møte.
 
I dette møtet vil også sammen gå gjennom tema for webinar/seminar/event, lage en kort pitch, definere publikum, lage script til videoer, og bestemme hva som vil skje videre med de som har deltatt på event. Dette er et halvannen times møte hvor vi går gjennom det elementære, og setter opp tidslinjen og planen videre.
1

2

TRINN 2

Mest effektivt med video

Du har et fantastisk arrangement, og du vet hvem målgruppen din er. Vi ser at kampanjen blir mer effektiv dersom vi bruker video.
 
Vi hjelper dere med å lage et godt manus, og så får dere velge en hos dere som skal være “filmstjerne”. I de fleste tilfeller filmer kunde selv, da vi ser at de nyeste mobilene filmer i helt fin kvalitet til denne typen video. Vi redigerer videoen, setter på “Call to Action” og bruker videoen i kampanjen.
2

3

TRINN 3

Produsere ressurser og sette opp kampanje

Når vi er enige om pitch, agenda, kampanjeplan, og dere har tatt opptak av video, så går vi over i produksjonsfasen. Vi går i gang med å redigere video, designe bannere, designe og sette opp påmeldingsside etc.
 
Vi setter opp kampanjen på Facebook, LinkedIn eller eventuelt andre kanaler vi enes om. For oss er det viktig at vi treffer riktig, både når det gjelder budskap og publikum. Derfor gjør vi en innsats for å målrette annonsen riktig.
3

4

TRINN 4

Showtime!

Det hele skal henge sammen. Når vi har pitchet et interessant arrangement gjennom annonsering, og mange forventningsfulle deltagere har meldt seg på, da er det viktig at eventet lever opp til forventningene.

Det er også fint om dere bruker eventet til å pitche inn et «neste steg», altså det dere ønsker at deltagerne skal gjøre etter at de har deltatt på dette eventet. Kanskje vil dere selge inn en workshop, og da bør denne nevnes.

4

5

TRINN 5

Den avgjørende oppfølgingen

Arrangementet ditt var en suksess, og deltagere har ditt firma og ditt budskap «on top of mind». Leads er ferskvare, og de første dagene etter et webinar/seminar/event så er fornøyde deltagere veldig mottagelig for å bli solgt til.
 
Vi vil sende ut en oppfølgingsepost hvor man for eksempel kan laste ned presentasjon og se opptak. Men de varmeste leadsene bør man på et tidspunkt ta en telefon til. Og her bør det være avtalt hvem som skal ta disse telefonene, og innenfor hvilken tidsfrist.
5

6

TRINN 6

Backup for oppfølging

Noen ganger opplever vi at kundene vi jobber med ikke følger opp deltagerne. Det kan være noen tilfeller oppfølgingspersonen er opptatt, utilgjengelig eller ikke komfortabel med å ta telefoner til event-deltagere.
 
Det er selvfølgelig best om dere følger opp leads selv, men dersom dere ikke kan garantere dette, så er det bedre at noen andre ringer.
 
Vi har alliert oss med Venezu som har spesialisert seg på slike type oppdrag. Dersom din bedrift ikke får til å følge opp alle leads som bør følges opp, så er det bedre å sette ut oppfølgingen til noen andre, enn å risikere å miste kunder fordi en telefon aldri ble tatt.
6

7

TRINN 7

Generering av rapporter

Vi har full kontroll på resultater fra kampanjen, men du har kanskje enda mer spennende informasjon: Hvordan gikk oppfølgingen? Ble det noe ny business?
 
Vi setter informasjonen sammen i en rapport. Både for deres del, og for vår del. For vi ønsker å lære fra hvert eneste prosjekt og bli bedre.
 
7

Velg en plan som er riktig for bedriften din

smiley

Liten

NOK 45,000

Passer for: Selskaper som trenger hjelp til å sette opp en enkel kampanje, og ønsker å håndtere all oppfølging selv.
smiley

MIDDELS

NOK 65,000

Passer for: Selskaper som har klare mål med sin kampanje, og er klare til å følge opp leads selv (som tross alt er best).

ANBEFALT

smiley

STOR

NOK 99,000

Passer for: Selskaper med interessant agenda som har en helt klar formening om hvilke kunder de er ute etter (som ideelt sett alltid bør være tilfelle). Her vil vi gjøre alt vi kan, selv ringe potensielle kunder.
smiley

MIDDELS+

NOK 79,000

Passer for: Selskaper som både trenger hjelp til å gjennomføre en vellykket kampanje, samt følge opp leads.
Planlegging og møter bronze-smiley silver-smiley gold-smiley silver-smiley
1,5-timers startmøte
Oppfølgingsmøter 1 2 3 2
Kampanje bronze-smiley silver-smiley gold-smiley silver-smiley
Landingsside for arrangementet
Epost-kampanje
Epost-banner
Videoredigering – for kampanjebruk
Facebook-kampanjer
LinkedIn-kampanjer
Organisk innlegg på Facebook og LinkedIn
Påminnelse e-post / SMS dagen før
Telemarketing
Sporing og optimalisering
Etter eventet bronze-smiley silver-smiley bronze-yellow-smiley gold-smiley
Takke e-post
Oppfølging telemarketing
Rapport
Evalueringsmøte (valgfritt)

Velg en plan som er riktig for bedriften din

smiley

Liten

NOK 45,000

Passer for: Selskaper som trenger hjelp til å sette opp en enkel kampanje, og ønsker å håndtere all oppfølging selv.
Planlegging og møter
1,5-timers startmøte
1 Oppfølgingsmøter
Kampanje
Landingsside for arrangementet
Epost-kampanje
Epost-banner
Videoredigering – for kampanjebruk
Facebook-kampanjer
LinkedIn-kampanjer
Organisk innlegg på Facebook og LinkedIn
Påminnelse e-post / SMS dagen før
Telemarketing
Sporing og optimalisering
Etter eventet
Takke e-post
Oppfølging telemarketing
Rapport
Evalueringsmøte
smiley

MIDDELS

NOK 65,000

Passer for: Selskaper som har klare mål med sin kampanje, og er klare til å følge opp leads selv (som tross alt er best).
Planlegging og møter
1,5-timers startmøte
2 Oppfølgingsmøter
Kampanje
Landingsside for arrangementet
Epost-kampanje
Epost-banner
Videoredigering – for kampanjebruk
Facebook-kampanjer
LinkedIn-kampanjer
Organisk innlegg på Facebook og LinkedIn
Påminnelse e-post / SMS dagen før
Telemarketing
Sporing og optimalisering
Etter eventet
Takke e-post
Oppfølging telemarketing
Rapport
Evalueringsmøte (valgfritt)

ANBEFALT

smiley

STOR

NOK 99,000

Passer for: Selskaper med interessant agenda som har en helt klar formening om hvilke kunder de er ute etter (som ideelt sett alltid bør være tilfelle). Her vil vi gjøre alt vi kan, selv ringe potensielle kunder.
Planlegging og møter
1,5-timers startmøte
3 Oppfølgingsmøter
Kampanje
Landingsside for arrangementet
Epost-kampanje
Epost-banner
Videoredigering – for kampanjebruk
Facebook-kampanjer
LinkedIn-kampanjer
Organisk innlegg på Facebook og LinkedIn
Påminnelse e-post / SMS dagen før
Telemarketing
Sporing og optimalisering
Etter eventet
Takke e-post
Oppfølging telemarketing
Rapport
Evalueringsmøte (valgfritt)
smiley

MIDDELS+

NOK 79,000

Passer for: Selskaper som både trenger hjelp til å gjennomføre en vellykket kampanje, samt følge opp leads.

Planlegging og møter
1,5-timers startmøte
2 Oppfølgingsmøter
Kampanje
Landingsside for arrangementet
Epost-kampanje
Epost-banner
Videoredigering – for kampanjebruk
Facebook-kampanjer
LinkedIn-kampanjer
Organisk innlegg på Facebook og LinkedIn
Påminnelse e-post / SMS dagen før
Telemarketing
Sporing og optimalisering
Etter eventet
Takke e-post
Oppfølging telemarketing
Rapport
Evalueringsmøte (valgfritt)
Image

Trenger du regelmessig hjelp med kampanjer og andre oppgaver?

Hvis du trenger kontinuerlig hjelp med nettside, design, innhold, kampanjer og annet bør du vurdere å abonnere på en markedsavdeling.  Da får du tilgang til en hel markedsavdeling bestående av en webutviklere, designere, innholdsprodusenter og digitale markedsførere i minst 32 timer i måneden.

Å sette opp og vedlikeholde en ny nettside kan være en del av dette abonnementet. Vi kan også hjelpe til med eventuelle andre markedsføringsoppgaver du måtte ha.

Abonner på vår markedsavdeling i dag!
Scroll to Top