Legg ut på en reise på 7 C's

Boat

La oss dykke ned

arrow

En velprøvd arbeidsmodell som skaper suksess

I 6 år har vi jobbet med kunder, hovedsakelig B2B og innen IT, analysert resultater, på søken etter den ultimate suksessoppskriften. Dette har resultert i vår arbeidsmodell, 7 C’s. Det er en trinnvis prosess for å skape web- og markedsføringssuksess både på kort og lengre sikt. Innenfor hver C har vi våre egne prosesser og programvare for å skape suksess.

Legg ut på reisen, lær og vokse med oss!

Innsikt

I innsiktsfasen ønsker vi å vite hvem du er, hva målene dine er, hva du leverer og hvem kundene dine er.

Hvis målet ditt er å få nye kunder, vil vi kartlegge kundenes kjøpsreise, og bruke dette som utgangspunkt for å lage en god plan for web og markedsføring.

outline
straight-border-line

Kommunikasjon og konvertering

Nå er det på tide å jobbe med innholdet. Og la meg avsløre noe; det er bedre å ha en sterk tilstedeværelse på noen kanaler enn å ha en gjennomsnittlig tilstedeværelse på mange kanaler.

Vi hjelper deg med å definere hva slags innhold og kanaler som skal fungere for bedriften din. For eksempel; I Contenting får vi de fleste av kundeemnene våre fra LinkedIn, og det gjør også mange av kundene våre.

Basert på kunnskap fra klarhetsfasen samt erfaring, kan vi gi kvalifiserte råd om hvilke kanaler du bør være til stede på og hva slags tilnærming og innhold vi tror vil være effektivt.
Vi har innovative verktøy for effektiv innholdsproduksjon for å få innholdsideer, planlegge, produsere og dele innhold effektivt.

straight-border-line

Kampanjer

Vi har jobbet i noen måneder for å bygge den perfekte nettsiden. Folk i bedriften din forventer nå å se resultater av investeringene.

Når en kunde abonnerer på tjenestene våre, følger vi vanligvis opp ved å kjøre en kampanje etter at nettsiden deres blir publisert.

Vi har kjørt dusinvis av kampanjer, og vi er sikre på vår evne til å skape resultater. Vi lager en trinnvis plan for kampanjen din, og du kan bruke samme steg for steg plan i fremtidige kampanjer.

Mens en nettside er en investering med lengre tidshorisont, er effektive og målrettede kampanjer vår måte å skape resultater innenfor et kortere tidsrom.

outline
straight-border-line

Innhold og kanaler

Nå er det på tide å jobbe med innholdet. Og la meg avsløre noe; det er bedre å ha en sterk tilstedeværelse på noen kanaler, enn å ha en gjennomsnittlig tilstedeværelse på mange kanaler. Så vi hjelper deg med å definere hva slags innhold og kanaler som vil  fungere for bedriften din. For eksempel; I Contenting får vi de fleste av våre kunder fra LinkedIn, og det gjør også mange av våre kunder.

Basert på kunnskap fra vår klarhetsfase og erfaring, kan vi gi kvalifiserte råd om hvilke kanaler du bør være til stede på og hva slags tilnærming og innhold vi tror vil være effektive.

Vi har innovative verktøy for effektiv innholdsproduksjon, slik at vi kan få innholdsideer, planlegge, produsere og planlegge innhold effektivt.

straight-border-line

Kundereise

Å opprettholde en god tilstedeværelse på nettet krever en konsekvent innsats. Det er viktig å etablere og følge en god rutine for web og markedsføring.

Dette er fasen hvor vi kan starte med å automatisere markedføring og skape kundereiser som gir en kontinuerlig strøm av nye konverteringer.

outline
straight-border-line
Scroll to Top